بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

ثمره زندگی من

عزیزم داره بزرگ میشه

1393/5/18 15:45
نویسنده : احسان
142 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام دوباره

امروز 18 مرداد 93 است و بنیامین 16 ماهه شد یعنی 4 ماه از سالگرد تولدش هم گذشت و به همین سادگی داره بزرگ میشه . احساس میکنم فقط دو روز پیش بود که از بیمارستان آوردیمش خونه .....

پسر زیبایم - ماهگرد بزرگتر شدنت مبارک - در پست بعدی عکسهای جدیدی برای دوستان میگذارم

در ضمن توضیح واجبی در مورد نظرات هست که باید ختما ذکر کنم. من نگفته و نخواهم گفت که نظر ندهید بلکه خیلی هم خوشحال خواهم شد که نظری حتی در حد یک شکلک لبخند یا یک کلمه داشته باشم ولی موردی که مطرح شد اینست که پیام میبایست عمومی باشد تا زودتر به دست من برسد. از آنجایی که پیامهای خصوصی را خیلی دیر به دیر چک میکنم لذا پیام خصوصی خیلی دیر به دست من میرسد (مثلا پیام خاله پریسا و عمو مهرداد پس از 5 ماه و نیم به من رسید )  در عکس زیر نمایش داده ام که کدام تیک را نزنید.

دقت کنید که این تیک نباید زده شود... مرسی از همگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Alireza
19 مرداد 93 15:13
بنیامین جان یواش یواش داره 1.5 میشه دیگه داری مرد می شی
شمیم
19 مرداد 93 20:30
من که فکر کرده بودم دیگه نباید نظر بدم.... این توضیح واجب، واقعا واجب بود :-)