بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

ثمره زندگی من

به یک آرزو رسیدیم

1392/4/27 9:01
نویسنده : احسان
135 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام 

من و مامان بنیامین به یک آرزوی زیبامون داریم نزدیک میشیم آنقدر نزدیک که فکر میکنیم بهش رسیدیم 

بنیامین دیروز برای نخستین بار به صورت ارادی و بلند خندید به صورتی که حدود 3 ثانیه طول کشید و من و مادرش را ذوق زده کرد

دعا میکنیم سهم  زیادی از خنده قسمتش باشد...

==================

در ضمن طبق نظر دوستان، از این پس کمتر عکس بنیامین را میزاریم لی سعی میکنم حداقل هفته ای دوبار وبلاگ بروز شود .

از آنجایی که نه من و نه مادرش نسبت به عکسهای بنیامین بخیل نیستیم لذا کلیه دوستانی که به دلیل دوری راه، و یا مسائل خاص قادر به دیدن حضوری بنیامین نیستند میتونند ایمیل بدهند تا براشون نی نی بفرستیم - البته کپی برابر اصل نی نی را...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)