بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

ثمره زندگی من

آیا وبلاگ ادامه پیدا کنه ؟؟؟؟

1392/4/17 8:58
نویسنده : احسان
230 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام 

از ابتدای شروع فعالیت این وبلاگ در کنار نظرهای خوب و بد، یک مورد بود که به تکرار به من گفته شده، اونم اینه که میگن این وبلاگ را ادامه نده - حتی عکس بنیامین را هم واسه دوستان و آشنایان نفرست و در عموم ازش تعریف نکن - واسه اینکه نظرش میکنن و این براش بده - من تا به امروز بی توجه بودم ولی امروز تصمیم گرفتم این مورد را به اشتراک بزارم تا از شما بپرسم - خواهشمندم نظرتان را در این پست بنویسید...

مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمو ایمان
17 تیر 92 9:19
سلام بابای بنیامین ، من از جمله کسانی هستم که از ایجاد این وبلاگ بسیار راضی هستم ولی به نظر دیگران هم احترام میکذارم به نظر من تا همین اش هم خوب بوده و اگر کسی مشتاق به دیدن بنیامین جان باشد بهتر است که از نزدیک آن گل زیبا روی را زیارت کند من نیز با ادامه دادن این وبلاگ موافق نیستم و با حذف وبلاگ نیز موافق نیستم چون هر روز قبل از شروع کارم زیارتش میکنم و انرژی روزم را تامین میکنم
Alireza Torab
17 تیر 92 12:14
daee jan edame bede
دايي حسن
17 تیر 92 21:21
اميدوارم تمام روزاي زندگيتون پر از شادي باشه ما كه دوست داريم ادامه داشته باشه ولي در كل اين يه امر شخصيه و فقط به بنيامين جون مربوطه بايد نظر اونو بپرسي
ناشناس
18 تیر 92 3:42
ادامه بدید
مرجان
18 تیر 92 10:10
احسان جان سلام سایت خوبی را ایجاد کرده ای ... من هم با نظر آقا ایمان موافقم .هرکس این کوچولورا دوست داره باید به خودش زحمت بده و بیاد خونتونو و ببیندش نه این که تو اونو تو ویترین بذاری که .... اما با این کارتو هم (ایجاد سایت)مخالفتی ندارم . به نظرمن تو می تونی سایت شرح حال بنیامین را همین طوری اما بدون عکس ادامه بدی . در ضمن می تونی به جای عکس بنیامین از عکسهای زیبای جایگزین استفاده کنی ... این جوری هم اطرافیان از حالش با خبرند و هم بچه تو چشم نمی آد ... بازهم خودت و زهرا جان هر طور صلاح می دانید فعلا خداحافظ
Mehdi
21 تیر 92 14:52
edame bede
شمیم
23 تیر 92 9:11
وبلاگ حذف نکنید. ولی با اینطور به روز بودنش هم موافق نیستم فکر کنم 4 5 ماه یکبار یک عکس بذارید خوب باشه هر کسی که میخواد نی نی ببینه میتونه بره خونه نی نی لپش بکشه بغلش کنه مجازی دیدنش خوبه اما خونه نی نی بیان که بهتره
شیما
23 تیر 92 9:24
آقای پدر وبلاگ حذف نکن اما هر روز هم ازش عکس نذار. هر 6 ماه عکس بذار... هر کی دلش تنگ بشه میاد خونتون می بینتش... یا مطالب رمز دار کن که بازذید برای همه ممکن نباشه
shiva
9 مرداد 92 14:59
خیلی ها بچه شون خیلی از بچه شما قشنگ تره عکسم می ذارن هر روزم اپ میکنن کسی هم نظر نمی کنه بچه به چشم پدر و مادرش خیلی تیکه هست واگر نه تمامی کسایی که اینجا هستن خودشون بچه دارن چشم و دلشون از بچه سیره جانم